![]() |
Velkommen til Lavkarboforumet Kost & Helse! |
|
|||||||
| Fotoalbum | Registrer | Forum | Forside | Lenker | MyTube | Søk | Dagens innlegg | Marker forumene som lest |
![]() |
|
|
Artikkelverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Fantastisk deilie peanøttkjeks
Jeg driver og baker til Bee-Kids 2-årsdag, og tenkte at jeg skulle prøve meg litt fram på lavkarbosiden av kakebordet.
![]() Det jeg har laga er altså peanøttkjeks med biter av melkesjokolade og de smaker hvertfall helt fortreffelig i min munn. ![]() Oppskrifta er som følger: 2 egg 0,5 dl splenda 200 gram salte peanøtter 1 ts bakepulver 1 plate sukkerfri melkesjokolade (hakkes i biter) Visp eggene og splendaen til eggedosis. Peanøttene males nesten til smør. (gjør ikke noe om det blir litt større biter i) Ha bakepulver i eggedosisen og bland litt før du heller i peanøttsmøret. Bland godt før du til slutt tilsetter den hakkede sjokoladen. Stekes på miderste rille på 175 grader i ca 12-14 minutter. Vel bekomme!!:sulten: |
|
|
||||
|
Sitat:
Hei lagde denne oppskriften, bare byttet ut 100g peanøtter med 100g paranøtter, og sjokoladen med 20g Freia kokesjok.70% sånn ferdig i biter. Lagde 12 kjeks... etter mine beregninger(hvis de er riktige) blir det da 2 karb pr kjeks... |
![]() |
| Antall aktive brukere som ser denne artikkelen er: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Artikkelverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|